درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 108
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 44462
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Alternative content




Top Blog
انجمن کاراته شهرستان زابل
کاراته دفاع با دست خالی
شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : محمود صیادی

 

یک دوره مسابات قهرمان کشوری کاتا پیشکسوتان در تاریخ92/2/27در تهران برگزار می گردد.از پیشکسوتان کاتارو استان که تمایل دارند در این مسابقات شرکت کنند دعوت به عمل می آید.

برای اطلاعات بیشتر با سن سی صیادی تماس حاصل فرمایید.

-


 

مسابقات انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کاراته ایران در 2 بخش پسران و دختران اوایل تیر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، رقابتهای انتخابی کاتا و کومیته دختران روز ششم تیر ماه در سالن کاراته مجموعه ورزشی شهید کبکانیان و مبارزات بخش پسران نیز هفتم تیر ماه در همین محل انجام می پذیرد.

نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور که در اراک برگزار شد در رقابتهای انتخابی به میدان می روند. در پایان مسابقات انتخابی، اردوی تیم های نوجوانان و جوانان آغاز می شود.

قرار است، اعضای کادر فنی این تیم ها تا پیش از برگزاری مسابقات انتخابی مشخص شوند.
-


 

سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی شرق آسیا درحالی خردادماه برگزار می شود که هدایت 3 تیم حاضر در این پیکارها را مربیان ایرانی برعهده دارند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، این مسابقات 8 و 9 ژوئن (18 و 19) خرداد ماه به میزبانی چین و در سالن ورزشی ووهان برگزار می شود.

این رقابت ها درحالی انجام می شود که مربیان ایرانی هدایت 3 تیم حاضر در آن را برعهده دارند.

احمد صافی سرمربی کره جنوبی، رضا رشیدنیا سرمربی ماکائو و محمود کرک آبادی سرمربی تیم ملی هنک کنگ، چند سال است که در این 3 کشو فعالیت می کنند و در مسبقات فوق نیز به عنوان سرمربی این تیم ها، حضور خواهند داشت.

در دوره گذشته این رقابت ها تیم های ژاپن، کره جنوبی و چین عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 

همزمان با مسابقات رده سنی بزرگسالان، دومین دوره پیکارهای جوانان شرق آسیا نیز در چین انجام می پذیرد. 
-


شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 8:43 ::  نويسنده : محمود صیادی

مسابقات بین المللی گرجستان بالای14 سال در اوزان مختلف بانوان وآقایان تاریخ:3خرداد رفت و8 خرداد برگشت

 برای اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی انجمن شوتوکان کاراته ایران(jska) تماس بگیرید.

-


 لیگ های کاراته اواخر مردادماه آغاز می شوند

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون کاراته گفت: به دلیل برگزاری امتحانات مدارس و دانشگاه ها در اردیبشهت و خرداد ماه و نیز درپیش بودن ماه مبارک رمضان، کاراته کاها فرصت کمی برای تمرین و آماده سازی دارند. بنابراین تصمیم گرفتیم تا مسابقات لیگ را در روزهای 24 و25 مرداد ماه آغاز کنیم.

"حسین دهقان"، ضمن بین مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: باشگاه ها برای حضور در مسابقات لیگ خرداد ماه را فرصت دارند تا ثبت نام کنند. ضمن اینکه جلسه هماهنگی عوامل اجرایی لیگ نیز در همین زمان انجام خواهد شد تا نواقص برطرف شده و لیگ با نظم خاصی برگزار گردد.

وی افزود: تغییرات اندکی در آئین نامه برگزاری لیگ اعمال خواهد شد و برای اینکه از توانایی های هر مربی بهره لازم برده شود، هر مربی می تواند فقط در یک تیم و در یکی از لیگ ها حضور داشه باشد.

دهقان گفت: امسال تلاش می کنیم تا سالنی اختصاصی برای برگزاری لیگ و مسابقات در اختیار بگیریم تا مشکلات ما در این بخش هم مرتفع شود. ضمن اینکه در نظر داریم لیگ سبک های غیر کنترلی هم زیر نظر سازمان لیگ و با برنامه ریزی منظمی انجام شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تعویق بازیهای کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ فرصت خوبی است تا اردونشینان خود را محک بزنند.

سرپرست سازمان لیگ در خصوص مبلغ قرارداد کاراته کاهای حاضر در لیگ گفت: سازمان لیگ دخالتی در این بخش ندارد اما در صورتی که کاراته به رشته ای المپیکی تبدیل شود، حامیان مالی نیز تمایل بیشری برای سرمایه گذاری خواهند داشت .

وی در مورد اینکه برخی تیمها پس از چند هفته برگزاری لیگ از ادامه شرکت در مسابقات انصراف می دهند، گفت: انصراف تیمها در لیگ های گذشته به دلیل حمایت نشدن از سوی اسپانسرها و مشکلات مالی بود که متاسفانه برنامه ریزی لیگ را به هم ریخت. دراین راستا امسال تصمیم داریم تا تیمهایی که سال گذشته به این نحو عمل کردند را با تعهد پذیرش کنیم. 

-


پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 18:57 ::  نويسنده : محمود صیادی

 

 

 

-


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب