درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 44509
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Alternative content




Top Blog
انجمن کاراته شهرستان زابل
کاراته دفاع با دست خالی
دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : محمود صیادی

 

 

-


 

در فاصله کمتر از 15 روز از پایان بیست و یکمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان رده‌بندی بهترین‌های جهان در این رشته اعلام شد که طی آن چهار ایرانی در جمع بهترینهای دنیا جای گرفتند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته و به نقل از خبرگزاری مهر، ملی پوشان کشورمان با درخشش در رقابتهای قهرمانی جهان که اوایل ماه جاری در پاریس برگزار شد عنوان پنجمی جهان را کسب کردند تا در نهایت چهار عضو این تیم در جمع برترین‌های جهان قرار گیرند.

این رده‌بندی بر اساس نتایج کاراته کاها در مسابقات دو سال اخیر صورت گرفته است که سعید احمدی نایب قهرمان جهان در سال 2012 در وزن 67- کیلوگرم با قرار گرفتن در جایگاه چهارم، بهترین رتبه را در بین کاراته کاهای ایرانی کسب کرد. این در حالی است که این کاراته‌کای کرمانشاهی در رنکینگ کاراته وان نیز حائز رتبه سوم این وزن است.

امیر مهدی‌زاده که در مسابقات قهرمانی جهان در پاریس، مدال طلای وزن 60- کیلوگرم را بدست آورد، در این رده‌بندی در جایگاه پنجم قرار دارد. فرید حقیقی، کاتاروی انفرادی اعزامی کشورمان که در آن مسابقات با 4 برد و 2 باخت عنوان پنجمی را به خود اختصاص داد، ششمین کاتاروی برتر کاراته جهان شناخته شد. ذبیح‌اله پورشیب هم که در وزن 84+ کیلوگرم به مقام پنجم دست یافته بود، در جایگاه دهم ایستاد.

در سایت فدراسیون جهانی هر کاراته‌کا دارای دو رنکینگ است، یک رنکینگ کلی که بر اساس نتایج بدست آمده و بر اساس نتایج ورزشکار در دو سال اخیر محاسبه می‌شود و دیگری رنکینگ کاراته وان که رتبه هر ورزشکار بر اساس نتایج آنها در مسابقات کاراته وان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

-

ادامه مطلب ...


دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, :: 8:21 ::  نويسنده : محمود صیادی

 فروم  فعال  شد.
ادرس:
www.sensi-j.s.loxblog.com/forum

-


دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : محمود صیادی

 

 

 

 

 

 

 

-


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب